دهقانی فیروزآبادی در گزارش سایت امن

۱۲۰۰ میلیارد فرصت سرمایه گذاری در رویداد ملی عصر امید

۱۲۰۰ میلیارد فرصت سرمایه گذاری در رویداد ملی عصر امید معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه ۱۲۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه گذاری در رویداد ملی ˮعصر امیدˮ بوجود آمده است، اظهار داشت: مقرر است تعداد زیادی قرارداد و تفاهم نامه در نمایشگاه منعقد شود.


دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی در گفتگو با ایسنا، اظهار نمود: زمانی که راجع به رویداد ملی "عصر امید" صحبت می نماییم، از هزار آزمایشگاه زیرساخت بزرگ حرف می زنیم که قابلیت آوردن این زیرساخت ها به نمایشگاه نبود و به جای آن تصاویر، ایده، تجهیزات و استانداردهای آنها در نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشته شده است.
معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: هزار استارت آپ و ایده در نمایشگاه حضور دارند که نتیجه ۵۶۷ رویداد استارت آپی در ۶ ماه گذشته در همه نقاط کشور است. همچین هزار شرکت دانشگاه در نمایشگاه حضور دارند که به روش های مختلف با دانشگاه همکاری دارند. این هزار شرکت، شرکتهای دارای محصول و عملیاتی هستند که با ۳ هزار محتوای واقعی در نمایشگاه عرضه شده است.
دکتر دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: با صندوق های مختلف رایزنی شده است. بیشتر از ۲۰ صندوق که دو عدد از آنها صندوق دفاعی کشورند، غرفه دارند که برای سرمایه گذاری مشارکت مدنی و حقوقی و تأمین وثیقه با ضمانت حضور دارند. همینطور ۱۲۰۰ میلیارد تومان فرصت سرمایه گذاری بوجود آمده است. از همه مهمتر این است که تمامی افرادی که در نمایشگاه سال جاری حضور دارند، تا سال آینده توسط معاونت فناوری دانشگاه آزاد اسلامی رصد می شوند و واحدها موظف می شوند که با این افراد همکاری کنند.
رئیس جدید جهاد دانشگاهی با تکیه بر این که رویداد ملی عصر امید، بزرگترین اتفاق فناوری و نوآوری در کشور است که نخستین دوره آن درحال برگزاری است، خاطرنشان کرد: رویداد ملی "عصر امید" بطور قطع در کنار حسن های زیادی که دارد، نقایصی هم دارد. از تجربیات سال جاری برای سالهای آینده استفاده خواهیم کرد تا کار بهتری انجام بدهیم. البته در همه دنیا روش این است که زمانی که می خواهند یک حرکت جدی را آغاز کنند، حرکت از حالت کمّی شروع می شود و کم کم کیفی می شود.
وی اظهار نمود: از همه شتاب دهنده های کشور، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد، دانشگاه ها و شرکت ها دعوت شده که امروز و فردا در نمایشگاه حضور پیدا کنند و مقرر است تعداد زیادی قرارداد و تفاهمنامه منعقد شود.
دکتر دهقانی فیروزآبادی در ارتباط با برگزاری رویداد ملی عصر امید، اضافه کرد: روز اول همه نمایشگاه ها، روز جایابی است، ولی ما در نمایشگاه، میهمانان ویژه داریم که شامل رئیس مجلس، معاونین وزرا، سفیران و نمایندگان مجلس است.

از افراد جوان جهاد دانشگاهی برای اقدامات جهاد استفاده می شود
رئیس جدید جهاد دانشگاهی اظهار داشت: برنامه کلی من در جهاد دانشگاهی این است که از افراد جوان جهاد دانشگاهی برای اقدامات جهاد استفاده نماییم و حتما از پتانسیل های جهاد دانشگاهی استفاده گردد.
وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی نیروهای انسانی بسیار قوی دارد، افزود: برای پیشکسوتان جهاد دانشگاهی احترام خاصی قائل هستم و تجربه های بسیار خوبی در جهاد دانشگاهی وجود دارد.
به گزارش سایت امن به نقل از ایسنا، نمایشگاه نخستین رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» از ۸ خرداد شروع شده و تا ۱۱ خردادماه در محل مصلای امام خمینی (ره) برپاست و بازدید از آن برای عموم آزاد است.



1401/03/10
09:41:15
409
5.0 / 5
تگهای خبر: دانشگاه , ساخت , شركت , فناوری
اگر پسندیدید لاک کنید:
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان سایت امن در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
سایت امن
websec.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سایت امن محفوظ است

سایت امن

گواهی امنیت وب