رییس هیئت مدیره شركت مخابرات:

توسعه متوازن شرکت مخابرات با تفویض اختیار به تمام مناطق مخابراتی

توسعه متوازن شرکت مخابرات با تفویض اختیار به تمام مناطق مخابراتی به گزارش سایت امن رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات اظهار داشت: رشد و توسعه متوازن شرکت مخابرات با تفویض اختیار به تمام مناطق مخابراتی صورت می گیرد.


به گزارش سایت امن به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این مراسم که مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت، معاونین ستادی شرکت، مدیران مناطق و روسای مراکز به صورت ویدیوکنفرانس از سراسر کشور حضور داشتند، دکتر محمودزاده با بیان مطلب فوق اعلام نمود: قابل احصاء و بررسی بودن فعالیت سازمان، یکی از شاخصهای مدیریت عملکرد است و در این راه شرکت مخابرات ایران باید به سمت شفاف سازی کامل اطلاعات حرکت کرده و بتواند تمام داده های حاصل از فعالیت مناطق را با شفافیت و وضوح کامل دریافت و بررسی نماید. وی با اشاره به اینکه مناطق و مراکز مخابراتی در سرتاسر کشور حقیقتا بعنوان قلب تپنده ی فعالیت ما حساب می شوند، عنوان کرد: مجموعه ستاد مخابرات ایران و مراکز استان ها، باید تمام تلاش خویش را به کار گیرند تا با اتخاذ راهبردهای بهتر بخشی از دشواری فعالیت این عزیزان را کمتر کنند. دکتر محمودزاده با اشاره به اینکه هم اکنون و بعد از خصوصی شدن مخابرات، این شرکت یکی از سخت ترین وضعیت ها را از جهت حل مشکلات درون و برون سازمانی دارد، اظهار داشت: بر این اساس مدیریت ارزیابی عملکرد و رفع مشکلات آن، اهمیت بیشتری نسبت به سایر مجموعه ها پیدا می کند. وی با تکیه بر انباشت سرمایه انسانی و مطالبات باقیمانده در این بخش خاطرنشان کرد: هریک از مدیران مناطق بعنوان پیشتاز عملکرد شرکت در آن استان سهم زیادی در حل و فصل مباحث در ارتباط با منابع انسانی و تحقق رضایتمندی کارکنان، که در نهایت به رضایتمندی مشتریان منجر می شود، بر عهده دارند. رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، این مجموعه را به ژنراتوری تشبیه کرد که علاوه بر این که همواره باید روشن بماند ودر حل مشکلات هم باید همزمان عمل کند؛گفت: یعنی علاوه بر حل مشکلات داخلی در بخش های مختلف شرکت، از همگامی با ارائه سرویس ها طبق آخرین نسل های فناوری و ارائه ارزش افزوده های دلخواه مشتریان غافل نماند. دکتر محمودراده با اشاره به اینکه طبق مطالب گفته شده، واژه رشد باید به معنای واقعی کلمه در تمام اجزای شرکت ساری و جاری شود، اظهار داشت: به منظور تحقق این رشد، تمام فعالیت ها باید به سمت سرویس محور بودن و حفظ تنوع در ارائه خدمات حرکت نماید. وی ادامه داد: نگهداشت مشتری، مهم ترین خدمت مجموعه مخابرات ایران است چونکه بهترین معرف و تبلیغات جهت شرکت در تمام حوزه ها، خود مشتریان هستند که در صورت دریافت بهترین سرویس ها با هزینه متناسب، مشتریان جدید را بدون هیچ هزینه ای به سمت شرکت رهنمون می سازند. در ادامه این مراسم به منظور آشنایی بیشتر با دغدغه های مدیران استان ها و توجه به مسایل مناطق، مدیران مناطق تهران، یزد، کردستان و خراسان رضوی در سخنانی ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری چنین جلساتی به صورت مبسوط تر، دغدغه ها و مطالب مد نظر خویش را درباره مسایل در ارتباط با استان خود و راهکارهای هم افزایی بیشتر برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود با هدف درآمدزایی بهتر و کاهش مشکلات شرکت در بخش های مختلف عنوان کردند.


منبع:

1400/08/17
10:00:16
141
5.0 / 5
اگر پسندیدید لاک کنید:
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان سایت امن در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
سایت امن
websec.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سایت امن محفوظ است

سایت امن

گواهی امنیت وب