رییس انستیتو پاستور ایران اعلام كرد

توانایی انجام روزانه ۱۲۰۰ تست كرونا در پاستور

توانایی انجام روزانه ۱۲۰۰ تست كرونا در پاستور به گزارش سایت امن دكتر بیگلری اظهار داشت: تمام نمونه های كرونای پذیرش شده در انستیتو پاستور ایران صفر شده و هم اكنون هیچ نمونه در نوبت انجامی، در این مركز وجود ندارد.


به گزارش سایت امن به نقل از ایسنا، دكتر علیرضا بیگلری با بیان این خبر اظهار نمود: تمام نمونه های كرونای پذیرش شده هفته قبل در انستیتو پاستور ایران در شب گذشته -دو روز زودتر از زمان قول داده شده- انجام شد.
وی ادامه داد: طی هفته گذشته، علاوه بر راه اندازی بیشتر از بیست آزمایشگاه تشخیصی كرونا در سراسر كشور، ظرفیت انجام تست در انستیتو پاستور بیشتر از ۱۰ برابر افزایش یافت و الان توانایی انجام روزانه ۱۲۰۰ تست در پاستور وجود دارد.

رئیس انستیتو پاستور ایران با اشاره به اینكه همزمان كار آموزش و پایش آزمایشگاه های راه اندازی شده هم در جریان است، اظهار داشت: با این اقدام، هم اكنون در تمام كشور از مشهد تا اهواز و از تبریز تا تهران و زاهدان، با یك سبك و یك پروتكل واحد كار می كنند و نماینده سازمان جهانی بهداشت از این اقدام بعنوان كار عالی (Best practice) نام می برد.
بیگلری در ادامه از رهنمودها و حمایت های وزیر بهداشت و معاونین این وزارتخانه، و هم همكاری صمیمانه مدیران ارشد وزارتخانه و مساعی شبانه روزی رؤسای دانشگاه های علوم پزشكی كشور قدردانی كرد.



1398/12/11
21:16:27
3744
5.0 / 5
تگهای خبر: آموزش , دانشگاه , سازمان
اگر پسندیدید لاک کنید:
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان سایت امن در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
سایت امن
websec.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سایت امن محفوظ است

سایت امن

گواهی امنیت وب