در حوزه عطرسازی و گیاهان دارویی؛

مدیران شركت های دانش بنیان و خلاق به فرانسه می روند

مدیران شركت های دانش بنیان و خلاق به فرانسه می روند به گزارش سایت امن فعالان حوزه عطر سازی و گیاهان معطر ایرانی برای آشنایی با مراكز علمی این حوزه در فرانسه می توانند در یك سفر علمی، تحقیقاتی حضور یابند.



به گزارش سایت امن به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همه شركت های دانش بنیان، فعالان و علاقه مندان حوزه عطر سازی در كشور، امكان حضور سفر فرانسه را دارند تا بتوانند مذاكرات تجاری داشته باشند.
توسعه بازار و صادرات به مقصد كشور فرانسه با محوریت بخش عطر و اسانس، همچون اهداف این سفر علمی، تجاری است.
برگزاری نشست تجاری با همتایان فرانسوی در حوزه عطر و اسانس، نشست مشترك با اعضا و مسئولین سندیكای ملی عطرسازی فرانسه، نشست مشترك با جامعه عطرسازان فرانسه، بازدید از مراكز مهم و معتبر فرانسوی در زمینه تولید تجهیزات استحصال ماده موثره گیاهان دارویی و معطر، بازدید از شركت های عطرسازی و بازدید از موزه و كارگاه فرگونارد بعضی از برنامه های تدارك دیده شده برای این هیات تجاری و فناور است.
برای حضور در این رویداد، كلیه فعالان اقتصادی و متخصصان بخش گیاهان دارویی و معطر ایران، نهایتا تا ۳۰ آبان ماه فرصت دارند تا برای حضور در این رویداد ثبت نام كنند.
ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، كانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار گل محمدی و گیاهان معطر و انجمن تولیدكنندگان و صادركنندگان گلاب و عرقیات از حامیان معنوی این رویداد هستند.

1398/08/18
18:06:25
4530
5.0 / 5
تگهای خبر: تخصص , توسعه , دانش بنیان , شركت
اگر پسندیدید لاک کنید:
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان سایت امن در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
سایت امن
websec.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سایت امن محفوظ است

سایت امن

گواهی امنیت وب