با رویكرد الگوی فرماندهی فضای مجازی؛

مسابقه تولید محتوای فضای مجازی با مكتب حاج قاسم

مسابقه تولید محتوای فضای مجازی با مكتب حاج قاسم به گزارش سایت امن فراخوان مسابقه تولید محتوای با مبحث الگوی فرماندهی فضای مجازی مبتنی بر مکتب حاج قاسم در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اعلام گردید.


به گزارش سایت امن به نقل از مهر، مسابقه تولید محتوا با مبحث الگوی فرماندهی فضای مجازی مبتنی بر مکتب حاج قاسم از جانب جمعیت توسعه گران فضای مجازی پاک برگزار می گردد. در این مسابقه محتوای تولیدی در چارچوب ۳ مبحث به رقابت گذاشته می شود که شامل موارد زیر است: ۱. اگر حاج قاسم سلیمانی در جایگاه فرماندهی فضای مجازی کشور بود، چگونه عمل می کرد؟ ۲. سیلی نرم افزاری بزرگ مکتب فکری حاج قاسم به دنیای استکبار چه می تواند باشد؟ ۳. حاج قاسم با دریافت حکم مأموریت بیانیه گام دوم، چگونه با فضای مجازی مواجه می شد؟
مهلت ارسال آثار به این رویداد ۷ تا ۲۰ دیماه جاری از راه پیام به شناسه fampadmin و یا شماره ۰۹۹۱۲۱۴۴۳۵۵ (از مسیر پیامرسان های بومی) درنظر گرفته شده و به آثار برگزیده جوایز نفیس مادی و معنوی تعلق خواهد گرفت. محتوای تولیدی با محورهای مورد اشاره باید در یکی از قالب های متن کوتاه (تا ۱۵۰ کلمه)، متن بلند (تا ۱۵۰۰ کلمه)، کلیپ، عکس نوشت و پوستر عرضه شود.

1399/10/09
12:36:03
1280
5.0 / 5
تگهای خبر: توسعه , فضا , نرم افزار
اگر پسندیدید لاک کنید:
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان سایت امن در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
سایت امن
websec.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سایت امن محفوظ است

سایت امن

گواهی امنیت وب