برگزاری سومین دوره وبینار آموزشی مالكیت فكری در كشور

برگزاری سومین دوره وبینار آموزشی مالكیت فكری در كشور سایت امن: به دنبال امضای تفاهم نامه مشترك میان كانون پتنت و وزارت بهداشت، سومین وبینار آموزشی مالكیت فكری برگزار می گردد.


به گزارش ایسنا، تفاهم نامه ای میان کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای آموزش «مالکیت فکری» میان اعضای هیات علمی، برگزاری سه دوره وبینارهای آموزشی در این عرصه به امضا رسید.
دو دوره از این وبینارها تیر و مرداد ماه سالجاری برگزار گردید. دوره سوم هم تا دهه نخست مهرماه ادامه دارد. این وبینارها فرصتی را برای دانشجویان و اعضای هیات علمی فراهم نموده است تا در مسیری درست مفاهیم مالکیت فکری را بیاموزند.
ثبت اختراع، جستجو در بین بانکهای اطلاعاتی پتنت، مسیرهای حفاظت از اختراعات در داخل و خارج از کشور و رسیدگی به دعاوی قضایی بعضی از عناوینی است که در این وبینارها آموزش داده می شود.
بر مبنای اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در مجموع ۱۰ وبینار برگزار شده بیشتر از یک هزار و ۹۰۰ نفر ساعت آموزش دیدند و بیشتر شرکت کنندگان از نظر مدرک تحصیلی دارای دکتری تخصصی بودند. همینطور حضور پررنگ اعضای هیات علمی در کنار پژوهشگران، دانشجویان و کارشناسان از نکات برجسته این وبینارها است.




منبع:

1399/07/01
19:42:00
1861
5.0 / 5
تگهای خبر: آموزش , بانك , پژوهش , تخصص
اگر پسندیدید لاک کنید:
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان سایت امن در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
سایت امن
websec.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سایت امن محفوظ است

سایت امن

گواهی امنیت وب