رئیس انجمن ریاضی بیان كرد

احتمال تعویق پنجاه وپنجمین كنفرانس ریاضی

احتمال تعویق پنجاه وپنجمین كنفرانس ریاضی به گزارش سایت امن رئیس انجمن ریاضی از لغو سه سمینار ریاضی به علت انتشار كرونا اطلاع داد و اظهار داشت: تعویق پنجاه ویكمین كنفرانس ریاضی كه قرار بود در شهریور ماه برگزار گردد هنوز معلوم نیست اما احتمال كمی وجود دارد كه این كنفرانس در شهریور ماه سال ۹۹ برگزار گردد.


دكتر منصور واعظ پور در گفتگو با ایسنا درباره لغو و به تعویق افتادن كنفرانس ها و سمینارهای ریاضی به علت شیوع كرونا اظهار داشت: در اسفند ماه قرار بود سمینار جبر خطی و كاربردها در دانشگاه شهید باهنر كرمان و همینطور سمینار آنالیز تابعی در دانشگاه اصفهان برگزار گردد كه به علت شیوع كووید-۱۹ این دو سمینار، لغو و برگزاری آنها به سال بعد موكول شد.
وی ادامه داد: علاوه بر آن، پنجمین سمینار آنالیز غیرخطی و بهینه سازی كه قرار بود در تیر ماه سالجاری و در دانشگاه تبریز برگزار شود، هم به علت كرونا لغو شد و احیانا در سال آینده برگزار می شود.
رئیس انجمن ریاضی درباره احتمال لغو برگزاری پنجاه ویكمین كنفرانس ریاضی اظهار داشت: پیش تر قرار بود پنجاه ویكمین كنفرانس ریاضی ایران در تاریخ ۱۷ تا ۲۰ شهریور در دانشگاه كاشان برگزار شود، اما همچنان معلوم نیست كه این كنفرانس با تاخیر و در بهمن ۹۹ برگزار می گردد و یا مقرر است به سال آینده موكول گردد. هم اكنون مشغول بحث در این خصوص هستیم و تصمیم قطعی مشخص نمی باشد. احتمال كمی دارد كه این كنفرانس در شهریور ماه برگزار گردد.
واعظ پور درباره چهل وچهارمین مسابقات ریاضی دانشجویی اظهار داشت: لغو چهل وچهارمین مسابقات ریاضی دانشجویی كه مقرر است در شهریور ماه در دانشگاه الزهرا برگزار گردد هنوز مشخص نمی باشد. برخی دوستان پیشنهاد لغو آنرا داده اند، اما تا آخر فروردین باید صبر نماییم تا ببینیم شرایط چه می شود.



1399/01/14
00:31:59
3022
5.0 / 5
تگهای خبر: دانشگاه
اگر پسندیدید لاک کنید:
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان سایت امن در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
سایت امن
websec.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سایت امن محفوظ است

سایت امن

گواهی امنیت وب