برگزاری رویداد نوآورانه شناسایی و پشتیبانی از ایده های حوزه تایر

برگزاری رویداد نوآورانه شناسایی و پشتیبانی از ایده های حوزه تایر به گزارش سایت امن رویداد نوآورانه شناسایی و پشتیبانی از ایده های حوزه تایر در جهت استفاده از پتانسیل دانشگاهی و استارتاپی ۲۸ آبان ماه جاری در دانشگاه صنعتی امیركبیر برگزار می گردد.


به گزارش سایت امن به نقل از ایسنا، رویداد نوآورانه شناسایی و پشتیبانی از ایده های حوزه تایر توسط بزرگ ترین تولیدكننده تایر در كشور با همكاری مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیركبیر ۲۸ آبان ماه برگزار می گردد.

این رویداد در چهار حوزه محصول (مواد و آمیزه، طراحی و ساختار، ماشین آلات و ابزارها)، ماركتینگ (بازاریابی، تبلیغات، فروش، خدمات بعد از فروش، ارتباط با مشتری)، فرآیندها (تولیدی نظیر تداركات، نگهداری و تعمیرات، كنترل كیفیت و... و غیرتولیدی نظیر منابع انسانی، استراتژی، رهبری و...) و علم داده و فناوری اطلاعات (جمع آوری داده، تحلیل داده، داده كاوی، فرایندكاوی، اپلیكیشن، فرایندهای اطلاعاتی و ارتباطی) برگزار می گردد.

همینطور در این رویداد حمایت هایی برای ایده های برتر و استارتاپ ها در نظر گرفته شده است.

در این رویداد به برگزیدگانی كه در سطح طلایی انتخاب شوند، مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از كارخانه، امكان استقرار در مركز نوآوری بزرگ ترین تولیدكننده تایر در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیركبیر، امكان استفاده از ماشین آلات و تجهیزات كارخانه درنظر گرفته می شود.

برگزیدگانی كه در سطح نقره ای انتخاب شوند، مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از كارخانه، امكان استقرار در مركز نوآوری بزرگ ترین تولیدكننده تایر در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیركبیر، امكان استفاده از ماشین آلات و تجهیزات كارخانه در نظر گرفته خواهد شد.

همینطور برگزیدگانی كه در سطح برنزی باشند، مبلغ ۵۰ میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از كارخانه، امكان استقرار در مركز نوآوری بزرگ ترین تولیدكننده تایر در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیركبیر، امكان استفاده از ماشین آلات و تجهیزات كارخانه در نظر گرفته می شود.




1398/08/22
19:25:03
4493
5.0 / 5
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , توسعه , خدمات
اگر پسندیدید لاک کنید:
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان سایت امن در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
سایت امن
websec.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سایت امن محفوظ است

سایت امن

گواهی امنیت وب