برای اولین بار در كشور؛

امكان انتخاب و خرید خطوط تلفن رند آسیاتل برقرار شد

امكان انتخاب و خرید خطوط تلفن رند آسیاتل برقرار شد سایت امن: در امتداد تكریم و احترام به حقوق مشتری، امكان انتخاب و خرید خطوط رند تلفن ثابت آسیاتك، برترین اپراتور ارتباطات ثابت كشور برقرار شد.



به گزارش سایت امن به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی آسیاتك، با عنایت به اینكه انتخاب، خرید و قابلیت جابه جایی خطوط رند تلفن ثابت برای سازمان ها، شركت ها و برخی اشخاص حقیقی دارای اهمیت ویژه ای است، به جهت سهولت دسترسی به شماره های رند، آسیاتك مبادرت به واگذاری این خطوط، از درگاههای جدید كرده است.
این گزارش حاكی می باشد یكی از اصلی ترین دغدغه های مردم در هنگام جابه جایی منازل یا محل كار، تغییر شماره های تلفن ثابت است و خیلی از صاحبان مشاغل خرد و كلان، به سبب استفاده چندین ساله از شماره های تماس ثابت و مشخص و صرف بودجه های كلان تبلیغاتی در جهت شناخت مردم و مشتریان از شماره های آنان، در هنگام جابه جایی محیط كار خود با مشكلات فراوانی روبه رو می شوند.
بر همین اساس با استفاده از سرویس تلفن ثابت «آسیاتل» و اینترنت آسیاتك، امكان انتخاب و انتقال شماره های تلفن ثابت ترابرد پذیر در سراسر كشور مهیا شده است.
هزینه های مقرون به صرفه، امكان دریافت خطوط گوناگون با شماره های رند، بلاعوض بودن تماسهای داخلی و امكانات گوناگون دیگر همچون مزایای ویژه آسیاتل است.
روابط عمومی شركت آسیاتك، برترین اپراتور ارتباطات ثابت كشور در انتهای این خبر اشاره كرد كلیه سازمان های دولتی و خصوصی و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با بازگشت به آدرس های https: //www.rond.ir/ و https: //www.asiatech.ir/my/asiatel نسبت به انتخاب و خرید انبوه و تكی تلفن ثابت آسیاتك (آسیاتل) اقدام كنید.


منبع:

1398/03/04
22:03:15
4928
5.0 / 5
تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , سازمان , سرویس
اگر پسندیدید لاک کنید:
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان سایت امن در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
سایت امن
websec.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سایت امن محفوظ است

سایت امن

گواهی امنیت وب