مجهز به نمایشگر رنگی؛

با این مترجم هوشمند به دهها زبان مسلط شوید

با این مترجم هوشمند به دهها زبان مسلط شوید سایت امن: اگر چند سال قبل می گفتید روزی دستگاهی از طریق می رسد كه گفته های هر فردی را به سرعت به زبان دلخواه او ترجمه می كند، كمتر كسی چنین حرفی را باور می كرد.



به گزارش سایت امن به نقل از نیواطلس، اما امروزه چنین دستگاهی از طریق رسیده و یكی از دستگاه ها ابزار كوچك جیبی است كه توسط شركت Misway Technolog تولید شده است.
این دستگاه هوشمند كه Smark نام دارد، علاوه بر ترجمه لغات و اصطلاحات پركاربرد و مشهور در هر زبان به زبان های دیگر، با اتصال به اینترنت می تواند از یكی از چهار سرویس ترجمه آنلاین پرطرفدار دنیای مجازی و همچون خدمات ترجمه گوگل برای معادل یابی بهتر استفاده نماید.
دستگاه یادشده می تواند مطالب بیان شده به ۳۶ زبان مختلف را به یكدیگر ترجمه كند. البته كاربران جهت استفاده از خدمات این دستگاه به صورت كامل یا باید به یك شبكه وای – فای محلی در كشور محل اقامت خود متصل شوند یا یك سیم كارت محلی را بر روی Smark نصب كنند و هزینه های مخابراتی مربوطه را هم پرداخت كنند.
قرار است در به روزرسانی بعدی این محصول میان افزار جدیدی مورد استفاده قرار بگیرد تا كاربران بتوانند كل فایل مربوط به ترجمه یك زبان را بارگذاری كرده و از این دستگاه به صورت آفلاین استفاده كنند.
دستگاه یادشده مجهز به یك نمایشگر ال سی دی رنگی در مركز و دو میكروفون در دو طرف بوده و با فناوری بلوتوث هم سازگاری دارد.
كاربران با استفاده از نمایشگر این دستگاه زبان مقصد ترجمه را انتخاب می كنند و سپس دكمه میكروفون را فشار داده و صحبت كردن را آغاز می كنند. بعد از آن هم ترجمه انجام می گردد. قیمت این محصول ۳۱۹ دلار است.

1397/06/06
14:07:55
5131
5.0 / 5
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , هوشمند
اگر پسندیدید لاک کنید:
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان سایت امن در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
سایت امن
websec.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سایت امن محفوظ است

سایت امن

گواهی امنیت وب