سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری در اسپانیا برای توسعه هایپرلوپ

سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون دلاری در اسپانیا برای توسعه هایپرلوپ سایت امن: به منظور توسعه هر چه سریع تر خطوط حمل و نقل هایپرلوپ یك مركز جدید تحقیقاتی توسط شركت ویرجین هایپرلوپ وان در منطقه ای به وسعت ۱۹ هزار متر مربع در جنوب اسپانیا تولید خواهد شد.



به گزارش سایت امن به نقل از نیواطلس، این مركز تحقیقاتی با همكاری مقامات محلی در اسپانیا و با سرمایه گذاری بی سابقه ۵۰۰ میلیون دلاری در اندولس اسپانیا و در روستای بوبادیلا تاسیس خواهد شد.
منطقه ای كه شركت ویرجین هایپرلوپ وان در آن سرمایه گزاری نموده، میزبان فعالیت های ۹۰۰۰ شركت حمل و نقل است و تنها ۲۰ هزار نفر در بخش تحقیق و توسعه این شركت ها كار می كنند. این شركت می خواهد بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر نیروی متخصص را برای انجام تحقیقات در این حوزه استخدام كند. مقامات اسپانیایی معتقدند راه اندازی این مركز به شكل گیری فرصت های تجاری جدید و رشد اقتصادی گسترده تر كمك خواهد نمود.
در مركز یادشده بخش ها و قطعات مختلف سیستم هایپرلوپ مورد آزمایش قرار خواهند گرفت. در این نوع سیستم حمل و نقل كپسول هایی در داخل لوله هایی - كه در آن شرایط خلأ حكمفرماست تا اصطكاكی در كار نباشد - قرار می گیرند.
كپسول های مذكور سرعتی بالغ بر ۱۲۲۰ كیلومتر بر ساعت دارند. با این سرعت می توان ظرف تنها ۴۴ دقیقه از تهران به مشهد رفت. هایپر لوپ با استفاده از فشار هوایی كه از عقب وسیله وارد و از خروجی های پائین آن به بیرون رانده می گردد حركت می كند.

1397/05/17
16:16:02
4989
5.0 / 5
تگهای خبر: توسعه
اگر پسندیدید لاک کنید:
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان سایت امن در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
سایت امن
websec.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سایت امن محفوظ است

سایت امن

گواهی امنیت وب