عرضه خدمات تلفن ابری به کسب و کارها و مشاغل در شرایط دورکاری
به گزارش سایت امن، مدیر یک شرکت دانش بنیان اظهار داشت: خدمات تلفن ابری که شامل تلفن های سازمانی برای کسب و کارها در شرایط دورکاری است، همچون سرویس هایی است که اینروزها عرضه می شود.
مهندس خانی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ضد ایران با تکیه بر این که فناوران و محققان این کشور در کنار مردم هستند و خدمات رسانی شرکت ها در شرایط جنگ متوقف نشده بود، اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی، همبستگی و امید داشتن عامل بسیار مهمی برای عبور از بحران است. ما محکوم به آن هستیم که با امید زندگی نماییم و با کنار هم بودن، از این برهه سخت عبور کرده و یک فرآیند پادشکننده را رقم زدیم.
عضو فعال در زیست بوم فناوری کشور اضافه کرد: جنایات رژیم صهیونیستی را بشدت محکوم می نماییم و معتقدیم تجاوزات دشمن محکوم به شکست است. ملت ایران، بخصوص فعالان حوزه دانش و فناوری، خاصیت پادشکنندگی دارند؛ به این معنا که از دل فشارها و حملات دشمن، قوی تر و مصمم تر از قبل رشد می نماییم و به مسیر پیشرفت ادامه می دهیم.
خانی تاکید کرد: در شرکت ما هم با وجود اختلالات اخیر در شبکه اینترنت کشور به علت تهاجمات سایبری، تیم فناوران مان با همبستگی مثال زدنی، شبانه روزی درحال فعالیت اند و با قدرت بیشتر به مشتریان و کاربران خدمات عرضه می دهیم. مدیر این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: خدمات ابری تلفن همکاران که شامل تلفن های سازمانی برای کسب و کارها در شرایط دورکاری است، همچون سرویس هایی است که بشکل پایدار درحال عرضه است. این خدمات زیرساختی، در شرایط فعلی برای امداد خودرو، برخی نهادهای خدماتی و دیگر مشاغل حیاتی، اهمیت بالای ی در حفظ ارتباط ایفا می کند. مهندس خانی اضافه کرد: ارتباط بیشتر از ۲۰ هزار نفر در کشور هم اکنون از راه این سرویس ها برقرار است و خوشبختانه پایداری خدمات به کاربران تابحال حفظ شده است.
اگر پسندیدید لاک کنید:
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان سایت امن در مورد این مطلب