در گفت وگو با سایت امن اعلام شد

جایگزین شدن سیستم تماس دانش بنیان بومی در پروژه ۲۰۲۰ شركت مخابرات

جایگزین شدن سیستم تماس دانش بنیان بومی در پروژه ۲۰۲۰ شركت مخابرات سایت امن: تعدادی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با طراحی و پیاده سازی پلت فرم مرکز تماس، توانستند این پلت فرم را جایگزین نمونه های خارجی در کشور کنند که در ادارات و سازمان ها از آنها استفاده می شود.


به گزارش سایت امن به نقل از ایسنا، "iWin" رویکرد یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری دانشگاه تهران است و بر اساس این شعار توانسته است برمبنای نیاز به توسعه ارتباطات فراگیر، "مرکز تماس" را پیاده سازی کند. این سامانه قابلیت مدیریت مرکز ارتباط و نیز انجام خدمات میزبانی و پاسخگویی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته را بصورت تخصصی دارد. "رسیدگی به شکایات و انتقادات"، "ثبت در سامانه تیکتینک و CRM"، "انجام عملیات رزرواسیون"، "ورود و پالایش اطلاعات و داده کاوی"، "امکان صحت سنجی اطلاعات"، "امکان ورود و پالایش اطلاعات"، "اجرای کمپین تکمیل و رفع نقص اطلاعات مشتریان"، "پاسخگویی به کلیه پیام های متنی شامل ایمیل و کامنت تعدادی از خاصیت های این پلت فرم بشمار می رود.
این محصول بومی در پروژه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران جایگزین نمونه خارجی شده است. سامانه غیرحضوری #۲۰۲۰* سامانه ای برای دریافت اطلاعات درباب کلیه خدمات غیرحضوری تلفن ثابت و همگانی، پیگیری امر مربوط به اینترنت ADSL مخابرات، پرداخت آنلاین قبض تلفن ثابت در صورت قطع بودن، اعلام شماره موبایل جهت ارسال پیامک صورتحساب و شرکت در جشنواره های شرکت مخابرات ایران است.
فرامرز فیاض فر، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به زمینه های تحقیقاتی این شرکت، توضیح داد: شرکتها و ارگان ها برای ایجاد ارتباط با مخاطبان خود نیازمند سیستم های مرکز تماس هستند که گاهی این سیستم با عناوینی چون "تلفن گویا" شناحته می شوند.
وی افزود: ما در این راستا سیستمی را طراحی کردیم که بتواند کلیه ماژول های ارتباطی مانند تلفن، فکس و ایمیل و پیامک را بصورت یکپارچه و پنجره واحد پوشش دهد، ضمن اینکه این ماژول ها را با یکدیگر ارتباط دهد؛ به این معنا که وقتی به سازمانی پیامک زده می شود، این پیام به سیستم تماسی وارد شود و فرد بتواند با آن سازمان ارتباط برقرار کند، بدون آنکه هزینه اضافی برای وی به همراه داشته باشد.
فیاض فر با اعلان اینکه سیستم تماسی طراحی شده هوشمند است، اشاره کرد: پاسخ به نیازهای تماسی یک سازمان فقط این نیست که به آن پاسخ داده شود، بلکه لازم است با ایجاد ارتباط میان سازمان با مخاطبان رسوب فناوری رخ دهد.
مجری طرح در این زمینه توضیح داد: برای سازمان ها نیاز است تا تقاضاهای مخاطبان خودرا شناسایی و بررسی نمایند که در این نیازها نسبت به گذشته چه تغییراتی حاصل شده است. این امر در بهبود پروسه کاری و ارتقای سیستم های ارتباطی کمک خواهدنمود چونکه دراین زمینه رقبای خارجی وجود داشت و طیف وسیعی از این ابزارهای وارداتی در کشور در حال بهره برداری است.
وی تصریح کرد: سیستمی که ما در این راستا طراحی کردیم، توانسته است جایگزین سیستم های وارداتی مورد استفاده ارگان ها و شرکتها شود، نمونه آن کاربردی شدن این سیستم در پروژه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات در کل کشور اشاره نمود.
فیاض فر اشاره کرد: بانک مسکن، بانک ملت، پست تیپاکس و فرودگاه امام همچون مراکزی هستند که در آنها سیستم ارتباطی این شرکت جایگزین نمونه خارجی شده است و سبب شد تا خروج ارز از کشور مدیریت شود، ضمن آنکه محصول بومی دانش بنیان جایگزین نمونه های خارجی شود.
فیاض فر با اشاره به پروژه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: این پروژه مربوط به پشتیبانی و فروش ADSL مخابرات ایران بعنوان دومین مرکز تماس کشور است. بزرگترین مرکز تماس کشور همراه اول و پس از آن شرکت مخابرات قرار دارد.




منبع:

1400/01/23
15:27:58
1090
5.0 / 5
تگهای خبر: آنلاین , ارتباطات , اینترنت , بانك
اگر پسندیدید لاک کنید:
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان سایت امن در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
سایت امن
websec.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سایت امن محفوظ است

سایت امن

گواهی امنیت وب